Κυκλοφόρησε το νέο μου ιστορικό βιβλίο για τον Κορονοιό. Δείτε τον τρόπο διάθεσής του

 

To νέο ιστορικό μου βιβλίο για τον κορονοιό, διατίθεται σε
ιδιώτες πολίτες σε περιορισμένο –στη φάση αυτή- αριθμό αντιτύπων περίπου 100  (ο λοιπός μέγιστος
αριθμός διατίθεται δωρεάν σε δημόσιους φορείς, εκκλησίες, βιβλιοθήκες, παν/μια
κλπ), με χορηγία των Κελειωτών πατέρων του Αγίου Όρους.

Για την αγορά του βιβλίου από τους ιδιώτες, πρέπει να
στείλετε ένα courier στο σπίτι μου να πάρει το βιβλίο και να καταβάλει 20 ευρώ
για το καθένα, γιατί εγώ δεν μπορώ να κάνω την διαδικασία αυτή, δεδομένου ότι
όλη η διαδικασία είναι αφιλοκερδής και χορηγούμενη από το Άγιο Όρος. Από την
ερχόμενη όμως εβδομάδα.

Δημ. Αντωνίου, ιατρός, οδός Δημ. Βώκου 6, Χαλκίδα ΤΚ 34132,
Ελλάδα, τηλ. +30-22210-62743

1 σχόλιο:

  1. Τελικά το βιβλίο αποστέλλεται με αντικαταβολή ταχυδρομικά με 20+8 ευρώ. Στείλετε την δ/σνή σας και το τηλέφωνό σας στο e-mail μου: dr.dim.antoniou@gmail.com (τηλ.22210-62743, 6973 797838).
    Είναι ένα βιβλίο 250 σελίδων, που εξεδόθη με χορηγία των Κελειωτών Πατέρων του Αγίου Όρους, που εύχομαι να μπεί σε κάθε ελληνικό σπίτι, διότι αποκαλύπτει πρώτο κι αποκλειστικά σε όλα τον Κόσμο, τα "μυστικά" πειράματα κατασκευής του ιού στην Wuhan της Κίνας το 2015 από Κινέζους κι Αμερικανούς με επικεφαλής τον Fauci, προοριζόμενο αρχικά για βιολογικό όπλο, το οποίο όμως τελικά δεν απεδείχθη κατάλληλο και γι` αυτό το παρουσίασαν ως "επιστημονικό " επίτευγμα σε δημοσίευσή τους στο Nature την 09-11-2015. Η ιστορική αυτή μελέτη-δημοσίεση, με την αυθεντική ανάλυση του RNA του ιού (50.000 βάσεις), δημοσιεύεται ΑΥΤΟΥΣΙΑ κι ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ στο βιβλίο μου αυτό, όπως ακριβώς εστάλη και στον έλληνα πρωθ/ργό από εμένα τον Απρίλιο του 2020...κι ακόμα περιμένω απάντηση. Στο 2ο μέρος του βιβλίου περιγράφεται η μοριακή χημική σύσταση (ανάλυση του mRNA των εμβολίων που είναι ίδιο με αυτό του "φυσικού" κορονοιού της Wuhan) και βιολογική δράση των εμβολίων κατά του κορονοιού αυτού, καθώς και το Νομικό πλαίσιο παραγωγής και χρήσης των κατά το ελληνικό κι Ευρωπαικό δίκαιο. Περιλαμβάνεται τέλος και η κατάθεση του κειμένου του βιβλίου στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης (ICC) και η απάντησή του, με την οποία με πληροφορούνότι η αναφορά μου (για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας με την κατασκευή του ιού) βρίσκεται υπό αξιολόγηση έναρξης επίσημης έρευνας από τον Εισαγγελέα.
    Το δημοσιευμένο στο πλάι της σελίδας e-book είναι ένα σημαντικό μέρος του πρώτου μέρους του εντύπου βιβλίου, το οποίο δημοσίευσα από τον Μάιο του 2020 δωρέαν στο διαδίκτυο, αλλά ελάχιστοι το διάβασαν. Τώρα τρέχουν όλοι ν` αγοράσουν το βιβλίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pages