Η πολιτική ψυχολογία του συνειδητού και υποταγμένου Εμβολιασμένου (ενός απατεώνα του εαυτού του)



ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΥ (ενός «απατεώνα» του εαυτού του)

Από το βιβλίο του Ιsaiah Berlin "The two concepts of Liberty" in Four Essays on Liberty (Oxford Uni Press, Oxford, 1969, 122, 123-5, 129-34)

(ελεύθερη μετάφραση από τον Δημ. Αντωνίου, ιατρόν)

Το παρακάτω κείμενο αναλύει κι αφορά την πολιτική ψυχολογία των εμβολιασμένων,  οι οποίοι ΔΕΝ αναγκάστηκαν να κάνουν  το εμβόλιο για λόγους οικονομικούς-εργασιακούς, αλλά για αφορά τους εμβολιασμένους που το έκαναν «συνειδητά», ήτοι γι` αυτούς που νομίζουν ότι έκαναν ΕΛΕΥΘΕΡΑ μια πράξη σοφίας  για να σώσουν την ζωή των και κατηγορούν τους ανεμβολίαστους με μίσος, ότι διασπείρουν τον ιό κι είναι πηγή κινδύνου γι` αυτούς και για όλη την κοινωνία (αν κι όπως έχω πεί τόσες πολλές φορές, ισχύει ιατρικά ακριβώς το αντίθετο!).

Λέει λοιπόν ο υποταγμένος εμβολιασμένους, εξαπατώντας και γελοιοποιώντας τον εαυτό του τα εξής:

1) «Το κράτος μου επιβάλλει τον υποχρεωτικό εμβολιασμό (με απειλή ποινών, χρηματικών, εργασιακών και περιορισμού κινήσεων), αλλά εγώ δεν νιώθω ότι χάνω την προσωπικότητα, τον αυτοπροσδιορισμό και την ελευθερία μου εξαναγκαζόμενος να κάνω το εμβόλιο (παρόλο που δεν το θέλω), διότι τελικά αντιλήφθηκα ότι το «σοφό» κράτος (6δάκτυλος, Παγώνη, Βασιλόπιττας κι όλοι οι άλλοι μουρλοί κι αμόρφωτοι) «ξέρει καλύτερα από μένα» ποιο είναι το καλό μου (δηλ. όσον αφορά την υγεία μου), διότι εγώ ΔΕΝ το γνωρίζω (το καλό μου), επειδή είμαι αμόρφωτος, βλάκας, περιορισμένης νοημοσύνης, ή διεφθαρμένος.

Γι` αυτό τελικά δέχομαι τον πραγματικό και υπαρκτό εξαναγκασμό από το κράτος  να κάνω κάτι που δεν θέλω (τον εμβολιασμό) και δεν νιώθω ότι χάνω την ελευθερία μου, γιατί ο κρατικός αυτός εξαναγκασμός, με απελευθερώνει από τα δεσμά της άγνοιάς μου και με οδηγεί τελικά στο «καλό για μένα» (στην καλύτερη υγεία μου)».

ΣΧΟΛΙΟ από τον «μεταφραστή»: Η πλήρης παραδοχή από τον υποτακτικό εμβολιασμένο ότι γεννήθηκε δούλος κι είναι ανάξιος να διευθύνει την ζωή του, αλλά την αφήνει στα χέρια του κυρίου και δυνάστη  του, όπως τα κατοικίδια σκυλάκια τα κανίς με κοριτσίστικες κορδέλες στα μαλλιά των.

Ακόμα χειρότερα, λέει ο υποταγμένος εμβολιασμένος:

2) «Παρόλο που το κράτος αναγκάζει (με απειλή ποινών, γιατί εγώ δεν το θέλω) εμένα τον πολίτη να κάνω υποχρεωτικά το εμβόλιο (για το καλό της υγείας μου), εγώ ΔΕΝ νιώθω ότι αναγκάζομαι (βλ. εδώ την διαφορά με την πρώτη περίπτωση) από τον δυνάστη μου (το κράτος), αλλά αντίθετα νιώθω ότι ο δυνάστης μου ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ από μέσα μου τον πραγματικό κρυμμένο «φρόνιμο» και «σοφό» εαυτό μου (τον οποίο όμως ούτε εγώ ο ίδιος δεν έχω συνειδητοποιήσει ότι υπάρχει, διότι είμαι άφρων και μειωμένης νοητικής αντίληψης) κι ο οποίος όμως (κρυμμένος «φρόνιμος» εαυτός μου), θέλει ακριβώς αυτό που θέλει ο δυνάστης μου, δηλαδή να κάνω το εμβόλιο, σε αντίθεση με αυτό που προβάλλει ο άφρονας επιφανειακός εαυτός μου που το αρνείται.

Γι' αυτό αγαπώ κι ευγνωμονώ τον δυνάστη μου, που απελευθέρωσε και αποκάλυψε τον «πραγματικό» συνετό και «φρόνιμο» εαυτό μου, τον οποίο ούτε εγώ ο ίδιος, ως βλάκας που είμαι, δεν γνώριζα την ύπαρξή του. Γι` αυτό ευχαριστώ τον δυνάστη μου που μου έδειξε τι ακριβώς πραγματικά  θέλω κι ότι πρέπει να θυσιάσω την ελευθερία μου «για το καλό μου»!, όπως αυτός (ο δυνάστης) και μόνο ξέρει.

ΣΧΟΛΙΟ του «μεταφραστή»: Ο υποταγμένος εμβολιασμένος πιστεύει-εξαπατώντας τον ίδιο το εαυτό του για να καλύψει την υποταγή του και την υποδούλωσή του- τον δυνάστη του ως Ελευθερωτή του!, όπως έκαναν οι Αθηναίοι της παρακμής στον 3ο π.χ. αιώνα, που ανέγειραν χρυσελεφάντινο άγαλμα στον νέο τους  Δυνάστη Δημήτριο Πολιορκητή, τον οποίο αναγόρευσαν ως απελευθερωτή της Αθήνας.

ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ:

ΠΑΓΩΝΗ, ΠΑΓΩΝΗ. ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΙΤΤΑΣ…ΚΑΙ ΠΆΝΩ ΤΟΥΡΛΑ…οι βασιλιάδες υπηκόων εμβολιασμένων παρηκασμένων και αξιολύπητων.

Δείτε αποσπάσματα από  το βιβλίο του Δημ. Αντωνίου: «SARS-CoV-2: Τα αυθεντικά πειράματα παραγωγής του στην Wuhan της Κίνας και τα Εμβόλια».

https://issuu.com/kontegiovanni/docs/sars-cov-2_?fbclid=IwAR3OgYxXeW5mSPERhc7Ux1raUF9vZp9Hlc3VIpaq7Hdm7CsfRjvu2IIsQmM

Με αγάπη πάντα, Δημ. Αντωνίου


Απαλλαγμένο από ιούς. www.avast.com

1 σχόλιο:

  1. Absolutely spot on. MASS FORMATION by Mattias Desmet. Its a crime against humanity and they are simply asking us to consent I DONT.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pages