Ψέμματα και κλοπές πνευματικής μου ιδιοκτησίας από Παπακ/λο και Καψαμπέλη





ΨΕMMAΤΑ ΚΑΙ ΚΛΟΠΕΣ: Ο Δ/ντης της Olympia.gr Παπακυριακόπουλος χθές 11-01-2022 στην εκπομπή Ανατρεπτικό Δελτίο του Α. Καψαμπέλη δήλωσε ΨΕΥΔΩΣ κι ΑΝΗΘΙΚΑ,ότι "κυκλοφόρησαν μυστικά έγγραφα που αποδεικνύουν ότι ο κορονοιός είναι τεχνητός και δημιουργήθηκε στην Wuhan της Κίνας"! αποκρύπτοντας ΧΥΔΑΙΑ ότι τα έγγραφα (επιστημονική εργασία των Κινέζων στο Nature) τα έχω δημοσιεύσει εγώ (*)στο διαδίκτυο και στα 2 βιβλία μου για τον κορOνοιό από το 2020!....και στον Πρωθ/ργό από τότε και την 29-01-2021. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ, κι αν δεν αποκαταστήσετε την αλήθεια θα καταθέσω αγωγή εκατομμυρίων εις βάρος σας για κλοπή πνευματικής μου ιδιοκτησίας.
(*) την οποία φυσικά δεν έχετε ιδέα ούτε μπορεί ΚΑΝΕΙΣ να καταλάβνει τι λέει
Δημ. Αντωνίου, ιατρός, Δημ. Βώκου 6 Χαλκίδα, τηλ.. 693 93 64 918.

Απαλλαγμένο από ιούς. www.avast.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Pages