MIA EΠΑΝΟΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΝΙΚΙΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ HOAXES. ANAΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΥΒΡΕΩΝ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ

MIA EΠΑΝΟΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΝΙΚΙΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ HOAXES

Ζητούνται εξηγήσεις. Το πρωτοδικείο Θεσ/νίκης πιστοποιεί ότι δεν υπάρχει στο αρχείο της εγγεγραμμένη ΜΚΟ με τα στοιχεία των HOAXES, παρόλο 

ότι η ΑΜΚΟ αυτή έχει  ΓΕΜΗ με αρ. 148271606000 και με ΑΦΜ 996880116 ΔΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, στο Εμπορικό Επιμελητήρια Θες/νίκης, το οποία απέκτησε με αλλαγή ονόματος και μετατροπή του Καταστατικού της προηγουμένης ΜΚΟ (όπως γράφει η ίδια στο καταστατικό της), η οποία όμως (πρώην ΜΚΟ) ήταν κι είναι ανύπαρκτη, όπως το αρ.πρωτ. 197/2022 έγγραφο του Πρωτ/κείου Θες/νίκης πιστοποιεί (βλ.παρακάτω), ήτοι  ότι ΔΕΝ έχει εγγεγραμμένη στο βιβλίο του την ΜΚΟ αυτή…παρόλο που έχει σταλεί στο πρωτοδικείο από την ΑΜΚΟ το ΓΕΜΗ! της!...Το θέμα είναι σημαντικό, διότι η ΑΜΚΟ αυτή δηλώνει στην ιστοσελίδα της για το έτος 2020, χορηγία 475.000 δολάρια από το facebook και συνολικά 510.000 κι από άλλες πηγές. 

ΙΣΤΟΡΙΚΟ: Ίσως έχετε παρακολουθήσει ότι ένας συνεργάτης (όχι μέλος του ΔΣ) των Hoaxes, με το όνομα Σταμάτιος Αρχοντής, με «επιστημονικές γνώσεις» πτυχιούχου χημείας του ΑΠΘ (όπως δηλώνει) – ο οποίος ασχολείται αποκλειστικά στα Hoaxes, κάνοντας αυτή την ευαγή, παραγωγική και τιμητική για έναν νέο δουλειά, που κάνει περήφανη την μάνα του και προδιαγράφεται ένα λαμπρό μέλλον γι` αυτόν, δημοσίευσε ένα αισχρό video μιας ώρας εναντίον μου, πλήρες εμετικών ψευδών για τις σπουδές μου, αναφέροντας ενδεικτικά ότι δεν έχω διδακτορικό (επειδή δεν είναι καταχωρημένο στο Αρχείο Διδακτορικών!, χωρίς να κάνει το κόπο να διαπιστώσει ότι  η καταχώρηση είναι υποχρέωση της σχολής κι εγώ επεμβαίνω προαιρετικά και βοηθητικά, αφού η ιατρική σχολή ανοίξει αυτοβούλως την σχετική ηλεκτρονική διαδικασία και ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ τον κωδικό, διαδικασία που δεν έγινε φυσικά το 1989, επειδή η διαδικασία ΔΕΝ διεξήγετο τότε (όπως με διαβεβαίωση η γραμματέας της σχολή Σοφία Γκουζούμα, ενώ εγώ μόλις τώρα έμαθα για το αρχείο και σε κάθε περίπτωση και σε κάθε περίπτωση η καταχώρηση δεν συνιστά ουσιαστική προϋπόθεση ισχύος του διδακτορικού, γεγονός που αντιλαμβάνεται κάθε νοήμων άνθρωπος. Το υποκείμενο αυτό (Στ. Αρχοντής) είπε επίσης στο video, ότι το FRCS μου (είναι το υψηλότερο ακαδημαϊκό δίπλωμα στον Κόσμο από το Βασιλικό Κολέγιο των Χειρουργών της Μεγάλης Βρετανίας) δεν ισχύει –λέει- γιατί η ισχύς του υπόκειται σε περιοδικές εξετάσεις!...ισχυρισμός που είναι βέβαια τραγελαφικά  κωμικός διότι το δίπλωμα αυτό είναι ΠΤΥΧΙΟ που δίδεται (όπως το πτυχία ιατρικής και διδακτορικό και Μάστερς κλπ) ΙΣΟΒΙΩΣ (ο Μόσιαλος που έχει το αντίστοιχο των παθολόγων δίνει εξετάσεις)? Όλα αυτά μπορεί κανείς να τα διαπιστώσει το site του Κολεγίου. Για τις άλλες ασυναρτησίες στο video, για την επιστημονική μου αξία, από έναν φοιτητάκο (διότι έχω την υποψία ότι δεν έχει καν πτυχία) δεν θα ασχοληθώ, διότι είναι σαν το σπουργίτι να  κατηγορεί τον αετό για κακό πέταγμα και φτερούγισμα. Τελικά μπήκα στην εργώδη διαδικασία, στα 68 μου χρόνια κι η γραμματέας της Ιατρικής μου χορήγησε την παρακάτω βεβαίωση της ύπαρξης και ισχύος του διδακτορικού μου με άριστα το 1989!. Ο δε Στ. Αρχοντής, έχει ήδη μηνυθεί για συκοφαντική μου δυσφήμηση κατ` εξακολούθηση και κατά συρροή.

Πάνω όμως στην ψυχική μου ορμή από τα παραπάνω, θεώρησα ότι το βρώμικο αυτό video του Στ. Αρχοντή είχε βγεί μέσα στα πλαίσια της εργασίας του στα Hoaxes και με την συναίνεση και γνώση αυτών. Για τον λόγο αυτό προέβην σε πραγματικές ύβρεις εναντίον των Hoaxes ΩΣ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ (κι όχι προσωπικά στα μέλη του) (ε την επιφύλαξη βέβαια ότι το νομικό πρόπσωοο υπάρχει είτε ως MKO, είτε ως ΑΜΚΟ (αρ. 78 επ. και 784 ΑΚ αντίστοιχα) στο διαδίκτυο για τις οποίες οφείλω τώρα να ζητήσω συγνώμη, διότι, μετά και το εξώδικο που μου έστειλαν τα Hoaxes κι από ψυχραιμότερη θεώρηση των γεγονότων, αντελήφθην ότι το video αυτό το έβγαλε ο Αρχοντής, εκτός του πλαισίου εργασίας του στους Hoaxes…εκτός κι αν  κάνω λάθος στην υπόθεσή μου αυτή, την οποία καλώ τα Hoaxes να τοποθετηθούν, αν και κατά τα λοιπά είμαι κάθετα αντίθετος με τις «επιστημονικές» κρίσεις των Hoaxes στις επιστημονικές μου απόψεις, επειδή απλά δεν έχουν το επιστημονικό κύρος κι επίπεδο  να τις κρίνουν…αυτό όμως είναι άσχετο.

Τέλος, κατηγόρησα τους Hoaxes ότι ως ΑΜΚΟ δεν έχουν ΓΕΜΗ (πράγματι δεν το βρήκα εξ` αρχής) αλλά αργότερα διαπίστωσα ότι ΓΕΜΗ υπήρχε και μάλιστα το δημοσίευσα. Συγκεκριμένα, από νεώτερα στοιχεία που περιήλθαν αργότερα σε γνώση μου, προκύπτει ότι η ΑΜΚΟ αυτή κατέθεσε το 2019 αίτηση εγγραφής στο ΓΕΜΗ με αρ. 148271606000 και με ΑΦΜ 996880116 ΔΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, στο Εμπορικό Επιμελητήρια Θες/νίκης, με αλλαγή ονόματος και μετατροπή του Καταστατικού της προηγουμένης ΜΚΟ (όπως; η ίδια αναφέρει στο καταστατικό της), η οποία όμως ήταν κι είναι ανύπαρκτη, όπως το αρ.πρωτ. 197/2022 έγγραφο του Πρωτ/κείου Θες/νίκης πιστοποιεί (βλ.παρακάτω), ήτοι  ότι ΔΕΝ έχει εγγεγραμμένη στο βιβλίο του την ΜΚΟ αυτή…παρόλο που έχει σταλεί στο πρωτοδικείο από την ΑΜΚΟ το ΓΕΜΗ! της….το τι σημαίνουν αυτά νομικά δεν ξέρω..είναι αρμοδιότητα της δικαιοσύνης. Το θέμα είναι σημαντικό, διότι η ΑΜΚΟ αυτή δηλώνει στην ιστοσελίδα της για το έτος 2020, χορηγία 475.000 δολάρια από το facebook και συνολικά 510.000 κι από άλλες πηγές. 

Αναμένω να κατέβει και το επαίσχυντο αυτό video.

Ακολουθούν τα πτυχία μου:





Χαλκίδα 12-04-2022             Δημ. Αντωνίου

 



Απαλλαγμένο από ιούς. www.avast.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Pages